środa, 18 marca 2015

Co warto zobaczyć w Trójmieście?

Cześć wszystkim :). Post miał być o czymś zupełnie innym, ale na ten pomysł wpadłam wczoraj wieczorem i postanowiłam uczynić go swoim priorytetem. 
Podejrzewam, że większość obecnych tutaj bloggerek pochodzi z różnych zakątków świata. My jednakże (wszystkie 5 dziewczyn uczestniczących w tworzeniu tego bloga) wszystkie mieszkamy aktualnie w Gdańsku, bądź jego okolicach. Bliski naszym sercom jest również Sopot, bo to właśnie tutaj uczęszczamy na wspaniały Wydział Zarządzania. Jeśli Gdańsk i Sopot, to również wypadałoby wspomnieć o Gdyni. Te wszystkie 3 miejsca tworzą Trójmiasto, którym chciałybyśmy się Wam pochwalić i zachęcić te osoby - którym jeszcze nie udało się zagościć w naszych prograch - zaprosić z całego serca do zwiedzenia kilku specyficznych miejsc.  
Nie chcę tworzyć tutaj typowego przewodnika po Gdańsku i okolicach. Chciałabym Wam przedstawiać (w tym i w kolejnych "odcinkach" owej serii) ciekawe miejsca, które warto zobaczyć/odwiedzić. Zaczynając od kawałka plaży, kończąc na najlepiej ocenianych przeze mnie pubach i sklepach. Mam nadzieję, że do tworzenia tej serii przyłączą się również moje dziewuszki i przedstawią jakieś swoje sekretne miejsca. 
Oto moje pierwsze 3 propozycje (dodam, że zdjęcia niestety byłam zmuszona czerpać z Internetu, ponieważ nie posiadam odpowiednich zasobów fotograficznych, ale postaram się to zmienić!):

Park Oliwski w Gdańsku

 

Wiem, że to bardzo popularne miejsce. Ale wymieniam je tutaj dlatego, że wiele dla mnie znaczy. W tym parku przeprowadziłam mnóstwo ciężkich rozmów, opowiedziałam setki zabawnych rzeczy, milion razy śmiałam się do upadłego. Przypomina mi trochę o wrocławskim Ogrodzie Japońskim, który kocham nad życie. To taka namiastka tamtego miejsca, z którym ciężko było mi się rozstać po przeprowadzce. Park Oliwski wiosną i latem rozkwita, zamienia się w azyl spokoju i wiecznej radości. Polecam nie tylko zakochanym parom. To również miejsce odpowiednie do samotnych wieczornych spacerów. 

Loveat Gdańsk Wrzeszcz


To nasza ukochana kawiarnia. Właściwie nie wiem jaką dokładnie funkcję pełni ten lokal, ale jest otwarty od najwcześniejszych godzin porannych. Razem z dziewczynami uwielbiamy tam jeździć na zupę dnia, na pyszne i tanie sałatki oraz kanapki. Z czystym sumieniem mogę polecić to miejsce na śniadanie czy lunch. 

Molo w Sopocie


Kolejny pospolity przykład. Czemu wymieniam molo w Sopocie? Dla mnie to nie tylko miejsce schadzek wielu studentów podczas dłuższych "okienek" między zajęciami. Tutaj latem odbywa się KINO LETNIE ORANGE. Właśnie na ten event mój obecny chłopak mnie zabrał na pierwszą ( i miejmy nadzieję, że nie ostatnią) randkę. Na długi czas to miejsce pozostanie w moim serduchu i będzie przywoływało wiele pozytywnych wspomnień.

A wy? Skąd jesteście? Byłyście kiedykolwiek w Trójmieście? Jeżeli tak, to co sądzicie o tych miastach? Jesteśmy bardzo ciekawe Waszych opinii. 

Wymieniłam Wam 3 bliskie memu sercu miejsca. Kolejna porcja już niebawem. Być może dodam ją ja, a może któraś z dziewczyn również chciałaby przedstawić coś ciekawego? Czytajcie, obserwujcie i komentujcie. Pozostawiajcie po sobie ślad po postem, nie omieszkamy odwiedzić Wasze blogi. Pozdrawiam Was cieplutko.
/Paulina

10 komentarzy:

  1. Oj do Trójmiescia mam bardzo daleko. Mieszkam w wojewodztwie małopolskim,także pewnie nigdy nie będe miała możliwości w nim być.
    Pisałaś u mnie o wspolnej obserwacji. Ja już zaobserwowałam i licze na uczciwy rewanż

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam zazdroszczę, że mieszkacie tak blisko morza :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też Wam zazdroszczę - tam o każdej porze roku jest pięknie :) pamiętam jak byłam na wakacjach w Sopocie i te pyszne lody świderki z maszyny :) ajjj przepyszne były, nigdzie nie jadłam takich pysznych lodów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne propozycje :)
    zapraszam do mnie -->http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W Trójmieście byłam zaledwie trzy razy i to dawno. Będę musiała się tam jeszcze kiedyś wybrać :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Warszawy, ale w Trójmieście byłam wielokrotnie, bo mam to szczęście posiadać tam rodzinę. Ach, rozmarzyłam się! Nawet już zaczęłam planować ponowne odwiedziny. I to molo sopockie, moje ulubione miejsce w Trójmieście! Pamiętam, że sprzedali mi tam największe lody włoskie, jakie w życiu jadłam :P

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Gdańsk. Aż za nim zatęskniłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze będąc w Trójmieście zazwyczaj bywałem w sprawach biznesowych. Ostatnio jednak związku z tym, że klient odwołał spotkanie postanowiłem wypożyczyć samochód w wypożyczalni pojeździć tak sobie po mieście w celu zwiedzenia wielu ciekawych miejsc o których pisałyście na blogu.

    OdpowiedzUsuń